« Home | Hari2 Pening......Wedding Erna » | Mohd Aiman Hakim & Iliya Khadijah...:::  » | Testingg 1.2.3  » | Black N White :::::G.Kinabalu..ade cite gambar tu ... » | Black n White...G.Kinabalu::::  » | G.Ledang:::::in Memory  » | G.Kinabalu::::2000..  » | G.Kinabalu:::::2000  » | G.Ledang........  » | G.Tahan ::::1998  »

Macam2 ada

Assalammuailaikum.............................
Lama tak update blog nie.....memanjang je bz..kat off jangan kate le ..bz memanjang.....dah since 2 minggu nie mcm2 terjadi...atuk jah saya kena stroke lagi sekali..gempak semua ..tak pasal2 aku kena naik ambulance ..tapi ambulance buruk le..nasib badan..alhamdulilah lepas 3 hari admit hospital atuk blh balik rumah...doctor ckp perkara mcm tu mmg akan selalu terjadi dah tak blh buat ape2 lagi.......so kami hanya berdoa tuhan panjangkan umur atuk.............amin......Aku lak masuk minggu dah 3 minggu batuk2..demam dah ok dah.....doctor dah 3x kali pegi check..mcm2 jenis ubat batuk dah aku ambik tak baik..nowdays lak tekak ni gatai2 lak ..tension betul..cepat le baik tekak oiii dah tak tahan rasanya nak batuk2 je..sakit dada la........
Minggu lepas gak kawan yg baru aku kena pida dpt berita sedih..dia keguguran ....takde rezeki lg...i'allah pida ade hikmah sebaliknya harap bersabar ye..nanti sama2 kita pregnant ye...kerja keras sikit......Dalam beberapa minggu nie pun kami di office dpt berita mukthahir .....tak lama lagi ade pengantin baru kat office ..takyah mention le sape..aku harap2 kan berbahagia hingga ke anak cucu..renjis2 dipilis...tapi tak pasti le dpt pergi ke tidak wedding korang.................bulan 7 nie class dah start balik............tapi ekk result belum keluar lagi......last semester aku mengaku kurang tumpuan pada study.....n bertekad this semester kuatkan usaha.....belajar rajin2 takmo main2 dah..duit dah byk keluar tau....nie nak masuk sem baru mana nak cekau duit...poning kepala den....takmo fikir le nanti biol kepala..................lagi satu kan bkn nak kecoh ..aku n hubby dah beli fridge ......habis le kena masak hari2 dulu janji gan hubby kalau dah ade fridge baru le masak.....habis le.....senang sikit dah ade fridge nie ..mcm2 blh sumbat..kwang kwang kwang...yg lain2 takmo beli tunggu pindah rumah sendiri....udah le rumah kat 'penthouse' nanti masa pindah org yg tlg mesti campak2 je brg kita.......sebenor budget pun takde nak beli brg..ialah baru nak hidup kan....takpe lak kumpul sikit2 le..rasanya ini je lah kot yg terbaru utk di update ...nak sambung kerja nie.....see ya

About me


Time (KL,Malaysia)