« Home | Hari MInggu » | Diary Baby Ibu 1 » | Gambat kahwin c.hanif n CT » | Ucapan Tahniah & Daftar Class » | mcm dlm kabus leee  » | pict  » | » | Lagu Cinta & Mawi » | Adakah Anda Isteri Yang Solehah » | Kalau Sudah Ajal........ »

Family Day

Today is monday..mcm biasa le monday blues semua kat office nie ,rasa-rasanya kat mana2 office kan.Memasing takde mood nak kerja kan.Termasuk le aku juga.Hari ni dtg kerja dengan muka merah terbakar kesan semalam family day company kat FRIM , Kepong.Semalam aku ,hubby n 2 org nak buah kembar sepasang Ayu n Ucop telah ke family day.Budak-budak tu pepagi dah bangun nak pi.Bersemangat waja betul kalau bab nak berjalan.

Sampai sana tgk ramai dah dtg.Aku mendaftar untuk dapatkan t'shirt dan kupon makanan.Lepas tukar baju ape lagi pi breakfast le dulu kan.Menu biasa je mee hoon goreng....kureng le ..sejak2 pregnant nie tekak aku memang nak sedap je le....Tu le bak kate Hafizzal , officer land kat office tu ckp ko ni echa nak makan yg sedap2 je...kui kui kui....sambung cite tadi..lepas selesai makan ,pi ke khemah group company aku...almaklum le company aku besar so dibahagikan group mengikut diviosion memasing.Group division aku ialah group 'Meranti'.Di ambik sempena nama-nama pokok kat FRIM tu kot.Duduk le kat situ menyaksikan kawan2 lain bersenam aerobik.Ikut hati nak je ikut keluar kan peluh.Tapi ape kan daya fizikal sekarang ni tidak mengizinkan.

Semalam aku mampu jadi tukang sorak.Hubby n anak-anak buah je yg joint games .Group kami menang no. 4, tetapi juara tarik tali.....patut tukang sorak pun dapat hadiah tau..tapi aku tak kesal sebab dpt hadiah entahapentah..ingat dapat le lampu ikea ke kan..kesian korang yang menang kan....Program tu semalam habis pkl 3 lebih..ingatkan nama naik le lucky draw rupanya tak..takde rezeki le kan.

Satu jelah aku kesal sebab kan family day tu aku ponteng class semalam...masak le assignment tak hantar lagi.Beria2 le aku buat sabtu lepas.Apa lah nak kencing lecturer nie....Pandai-pandai le nak hidup kan.Then lepas tu ke kota damansara hantar anak-anak buah aku tu..Lepak jap then balik ke rumah.Keta aku lak buat hal ade p'lem break lak.Keta or keta kenapa le bila camni ko buat hal ...saje je ko ni tau....Apo nak buat nak taknak kena le kasi betulkan, kalau tak patah le kaki aku ni nak berjalan lak.

Terasa letih betul le semalam ,lepas suami pi kerja tgk le tv rancangan Oprah...sedar2 je dah pkl 12 lebih OPrah tgk aku rupanya....then zzzzzzzzz le

Harap2 tak boring la ye baca ..entah ape2 le aku tulis nie haaa kan...see ya

* thanks to uda hari nie jadi cikgu kasi cantik sikit blog nie ..thanks uda

Thanks

Testing..testing

wa wa..suda cantiks maaa blog dia hehe.

bagus bagus. teruskan pembelajaran anda.

keep on blogging~ :-D

Thanks uda..uda le 1st ajor kita pasal blog..kalau tidak mmg tak tahu ape-pun zero...blh le sikit uda..belajar slow ..kalau ade masa blh le update..muah muah muah

cantik nya orang tu naik pelamin, salam perkenalan nero.

Thanks Kak Lela..ala kak tu dah disolek cantik le

This comment has been removed by a blog administrator.

This comment has been removed by a blog administrator.

Post a Comment