« Home | Sampai bila???? » | Cite campur2 » | Fail or Failure.... » | Gian » | Thaqif @Sg Congkak » | Rindu » | » | Dah ok ke blog ni??? » | Menyepi » | Tension... »

Aidilfitri 2007






Camne raya semua..harap2 semua happy raya tahun nie..this yr is side raya rumah parent aku kat Jln Klang Lama..kalau tanya kg , still ade tapi tinggal sedara mara je but if kat Pontian kg ayah still ade lg adk beradik ayah kat situ....

Raya tahun nie theme kaler family aku lari skt le..ikutkan kaler kuning tapi aku last minute terpaksa tukar ke kaler hijau..sebab2nya ialah hubby pakai baju nikah dia n aku pun kena le pakai baju nikah gak...korng jgn jeles baju nikah aku dha blh pakai balik but plem nye ialah kalau aku pakai baju tu susah utk aku bf thaqif nanti...baju tu cutting kurung moden camno nak selak nye...pakai le aku baju kurung kaler hijau..takpe le tahun depan akan aku pastikan theme kaler serupa ye..

Raya pertama mcm biasa lepas hubby n parent aku balik solat raya ktrg bersalam-salaman n tak lupe jugak sessi photography..wajib tu rasa tak complete je takde sessi photo tau..lepas tu beramai2 gan makcik pi melawat kubur atuk..cam biasa mmg meriah kat kawasan perkuburan tu..then aku kena lak melawat kubur arwah FIL lak kat Cheras..then terus pi raya rumah MIL lak

Raya kedua tiba2 parent buat plan nak balik ke Johor lak..aku n hubby on je le..sakan kali nie beraya ke Johor sampai ke JB kali nie..seronok dpt jumpa sedara mara yang jarang dpt jumpa...raya ke tiga dah balik kl balik..takleh stay lama sebab adik nak start keje dah on tuesday, kalau tak mmg nak stay lg sehari .

Aku sendiri dah start keje on Thursday..cuti tinggal ciput je so takleh le cuti lama2 kan..anyway rasa kali nie mmg happening ..thaqif sampai demam le tapi rupa2 nya demam nak tumbuh geraham...

Kesempatan nie aku nak minta maaf maaf le pada blogger yang mengenali aku ..jika ade salah n silap harap dimaafkan ye...Selamat Hari Raya Aidilfitri

Labels:

Nero...SELAMAT HARI RAYA dari kak lady buat Nero sekeluarga...

Dah mula kerja ke?

tahun depan bleh jek pakai baju hijau lagi, kalo ada orang kecik..sebab nampak Thaqif geng ngan ayah dia jek, ibu dia sorang2 kaler hijau...hihihi..

aku plak, mmg takde sesi forografi..ntah?? tak rasa nak amik..sebab tu takde kenangan..

sakan raya thaqif nih!

Post a Comment