« Home | Cerita-ceriti » | Istidraj » | Aidilfitri 2007 » | Sampai bila???? » | Cite campur2 » | Fail or Failure.... » | Gian » | Thaqif @Sg Congkak » | Rindu » | »

I'm back

Salam semua,

I'm back...why aku tulis mcm tu sebab aku skrg ni tengelam timbul kat blog aku nie...Selama peninggalan aku tak menulis aku byk blog hopping org je tapi blog sendiri tak berupdate..punca nyer satu jer sebab pemalas yang amat...So kan start from today aku memasang azam untuk mengupdate blog aku nie atas seminggu sekali...i'allah.

Ape punca aku nak memblogging balik ,sebab nya aku jeles bile baca blog kekawan yang tiap2 hari brupdate. Kira aku jeles positif ler kan. Kalau nak ikutkan mcm2 cite blh aku kongsi kan kat sini tapi semua byk tersimpan kat kepala aku jer....awat le penyakit M ni datang melanda aku ekk.

Kekawan doakan aku jadi rajin balik ekk nak update blog aku nie yang dah bersawang giler. Later update nanti aku cite lak latest story psl kehidupan aku skrg ekk...see ya

Labels: