« Home | 3 Ramadhan » | Ramadhan Al- Mubarak » | Rumah Ku Syurga Ku » | Family Day » | Hari MInggu » | Diary Baby Ibu 1 » | Gambat kahwin c.hanif n CT » | Ucapan Tahniah & Daftar Class » | mcm dlm kabus leee  » | pict  »

Last Weekend

Baru le berkesempatan nak update blog ni , uda pun dah tanya dah update ke...since monday masuk kerja tak berhenti2 letih betul rasanya.Nak cite pasal last weekend ,sabtu kami satu family berbuka di rumah Mokde di jalan Peel.Adik beradik mak tahun ni buat berbuka rotate every Saturday, so start last week berbuka rumah Mokde le.Hidangan nye ialah nasi n lauk campur + mee kari.Sebelum pi aku singgah ke Velodroom kat tasik permaisuri tu, masa sampai dah byk yg habis alih aku beli murtabak n air tebu je.Sampai rumah Mokde semua dah sampai penuh tu rumah, mcm kenduri lak.Memang syok kan dpt berkumpul reramai.I'allah sabtu ni kat rumah mak lak.Mak suruh aku masak spagetti...dah lama tak masak lak tu..kena ambik resepi Mak Andeh le nampaknya....
Ahad lak t/hari ada class..ape le U ni ade class bln pose.Terpaksa pergi juga sebab hari tu ade exam lak, nak tak nak kena pergi.For Agama is final exam lak tu.For english is mid term exam.Aku bersyukur sangat paper yg aku tak dpt ambik last class lecturer kasi ambik balik .Thank puan i luv u( Baru le nak sayang kan .kui kui kui).Harap2 blh cover le nanti.Ustaz ckp aku lulus exam w'pun tanpa final exam harap2 betul le kate dia.Aku harap2 naik le nanti point aku semester ni.Tak kose nak repeat paper lak nanti.Kawan doa kan ek.Tinggal satu je lagi class next week ( Politik Sains). Tu pun ade mid term exam plus kena hantar assignment tapi tak buat lg...bila nak buat ekkk..main2 aku ni yee.
So rasanya tu jelah aku nak cite pasal aktivit my last weekend ekk.See ya

saya memang takleh buat assignment kalau si kecik nih hidup..so, bial semua org dah tido, kena la bangun kul 3 pagi, tercatok kat pc (menaip assignment)..tapi la nih pc dah rosak, guna pc opis jer la..cuma kena buat points siap2..

last week masa ada test,saya tak prepare lagi..so, bawak naik lampu study, letak sebelah bantal..Humaira pun tumpang cahaya lampu tu main2 ngan bear dia..bila saya layan dia main, cepat2 dia remindkan.."Ibu..baca buku laa..."

Owh my daughter..

busy sungguh puan echa kita. kerjaya lagi..pelajaran lagi. hehe. takpe, kejayaan tu datang dgn beberapa pengorbanan.

meriah sungguh berbuka ramai2 gitu. teringat famili kat melaka la pulak. alahai.. *sob..sob*

Oren

Dah ada anak lg le mencabar kan oren nak study,,tak tahu lg mcm mane.so far family n suami byk support saya.HArap2 blh jadi mcm oren le belajar sampai master.

Uda,
Mmg syok uda berkumpul ramai2 tu..mmg meriah

Oren

Dah ada anak lg le mencabar kan oren nak study,,tak tahu lg mcm mane.so far family n suami byk support saya.HArap2 blh jadi mcm oren le belajar sampai master.

Uda,
Mmg syok uda berkumpul ramai2 tu..mmg meriah

semoga dapat flying carpet...ooopppss, flying colors with the exams.

I'allah kak lela anyway thanks a lot

Post a Comment