« Home | I'm back » | Cerita-ceriti » | Istidraj » | Aidilfitri 2007 » | Sampai bila???? » | Cite campur2 » | Fail or Failure.... » | Gian » | Thaqif @Sg Congkak » | Rindu »

Happy 55th Birthday Mak......

Salam..

Today is my mother 55th birhtday. Aku hampir2 terlupa gak tapi adik aku tel suruh dtg rumah malam to celebrate birthday mak. Kejap je mak aku dah 55thn. Camne ekk nak cite psl mak aku..aku bkn nyer reti sangat. Mak aku nie karektor mmg mulut bising tapi hati baik tapi tu dolu2 masa ktrg adik beradik kecik2 dah besar panjang dah slow down bebel nyer tu. Lagi satu mak aku ni kan tak pernah tgk dia menangis, even nenek aku meninggal dunia pun dia tak menangis takat air mata bertakung jer..maybe belakang ktrg dia menangis kot..Mak mmg org jenis tabah sebab sepanjang hidup ni mcm2 susah dia dah rasa tapi jenis kuat semangat..bravo..sorry le beb takmo tulis panjang nanti syahdu..Anyway sempena birthday mak 55 nie aku nak ucapkan semoga panjang umur dan dimurah kan rezeki..

* Mak aku akan sambung keje as contract worker..dia kate bosan le dok rumah..layan je lah mak...nanti dah ehem..ehem.ehem jgn lupe belanja anak2 mu makan ekk...

Labels:

Selamat memblog semula... hehehe...

Selamat birthday mak...

Thanks for ur wish..i'allah sy akan rajin2 memblog...chaiyokk

Happy Birtday pada nenek Thaqif.. Moga diberkati dan dimurahkan rezeki..

hepi birthday untuk mak ko....

aiseh...dah lama terlambat neh...anyway, happy belated birthday je lah utk mak echa...mudah2an dipanjangkan lagi umur dan dimurahkan rezeki...

jangan lupa update selalu hehehe...selalu on YM ker? akak jarang2 jer...nanti kalau akak ternampak nama echa, akak tegur yer? (kalau akak on YM la hehehe)

Post a Comment