« Home | Rutin Baru » | Aku Kembali....... » | Macam2 Cerita » | Aku kena tag...daaaaaa » | Keluarga bahagia.... » | Malas....... » | Macam2 » | Busy » | Increment » | Kalau bkn Jodoh..... »

Itu ini


Di tkt atas bungalow

Hi semua hari ni kan aku telah tumbuk tanduk kejap..sebab dah tumbuh tanduk le aku berjaya dpt masuk blog aku ni...rindu tu nak update ....sebenarnya internet kat off aku ni tgh p'lem..abg networking tu kate ade masalah berkaitan router n IP address...ni le TM net suke2 je ubah no IP ni...entah le aku bkn tahu sangat pun , tapi bab nak bg aku nye PC ade internet je sentiasa aku tahu le..kih kih kih..takpe la janji dpt update blog aku....

Ape ekk aku nak cite ..nak bercerita sampai lupe nak cite ape le....ok le psl last week ..sabtu n ahad aku kena kerja lak..dah lama tak kerja on weekend lak tu.Sabtu aku ade handing over keys for bungalow houses...boleh le berangan masa tu duk rumah bungalow sebab masa handing over buat kat salah satu rumah tu...mmg cantik tu...ahad tu lak kena duty kat sales office lak tapi 1/2 day...kesian kat Thaqif kena tinggal kat rumah....rindu tak terkata tu ...
Thaqif on 22 June ckp umur dia 3 months and sempena dia 3 months dia telah hadiahkan ibu dia dengan pandai meniarap....cayang Thaqif...dengan kerja kuat beberapa hari ke arah nak meniarap..akhir pd pkl 2am 22/6/06 dia telah berjaya meniarap..kih kih kih and aku berjaya ambik pict...hilang gantuk masa tu, camera tu sentiasa je ada dekat...ni le kan baru anak pertama excited tu nak capture all the moments kan....jangan mare ye..Thaqif br peringkat meniarap je belum pandai angkat kepala lg...
Rasanye tu je kot yang aku nak update ...ok see yaa

waahh..cepatnya meniarap..mesti hari2 rindu nak balik keja cepat sebab nak tengok thaqif kan???

perhhhh dah slimm. menteng tuh ahak ahak.

hah apa lagi masukkanlah gambo thaqif tu!!!

pas meniarap dia merayap plak, pstu merangkak plak.. kerja ibu sudah pasti menyental baju dan seluar eheh.. selamat menyental laaa...

Uda....

Mana ade slim uda camtu je ..nak diet takleh sebab bf..sabr je le sebab bila bf doc kate senang kurus...

MA...
Picture's thaqif byk kat FP aku le MA..

Angah...
Ya sama2 le kit menyental yee

wah, kau jual rumah kat ner ni? nak tau gak ni... duk tgh carik rumah ni...

Ontahsapo...

Aku bkn kat bahagian sales ..tapi company aku jual rumah kat Mutiara Damansara...

Post a Comment