« Home | Itu ini » | Rutin Baru » | Aku Kembali....... » | Macam2 Cerita » | Aku kena tag...daaaaaa » | Keluarga bahagia.... » | Malas....... » | Macam2 » | Busy » | Increment »

Akhirnya

Muka ganas tak??/




Ape khabar semua??/ Aku lately malas betul le nak update blog ni...asyik baca blog orang je..so sementara ada kelapangan better aku update ape yang perlu diupdate ekkk....

2nd july lepas aku n adik beradik sambut birthday mak..yang ke 53rd...semoga mak sentiasa sihat and panjang umur gamaknya...meriah gak dengan kek,macaroni,pizza and kfc...mmg tak termakan le hari tu..tp alhamdulilah rezeki namanya.



Aku nak cite gak pasal anak aku yang tersayang tu Thaqif....last aku update dia baru je belajar meniarap..sekarang ni dah terror bangat siap dah angkat kepala lagi..alhamdulilah and last weekend dia dah pandai menyusur lak..pandai anak ibu...semakin hari semakin lasak dah..kurang menyusu and tido asyik nak main je...Thaqif selalu 'mengasah bakat' dia pkl 3 -4 am sedang ibu nak tido lena..uwahhhh tapi takpe demi Thaqif ibu rela tido diganggu...kih kih kih....latest berat Thaqif dah 6.2kg..ok le sebab baru 22 july ni br masuk 4 bln kan...Thaqif still fully breastfeed ..tu pun alhamdulilah harap2 sampai 6 bln....tu pun ibu Thaqif hari2 kena kerja kuat utk pastikan stock susu byk....



Lagi satu aku nak cite bg aku cite yang kureng best sikit....start next week (maybe date not confirm ) aku kena ke office lain yang hanya 5 minute je dari office sekarang sebab mengantikan secretary situ berhenti..still lagi project office gak but lain boss...Boss situ takmo cari secretary lain sebab kerja kat situ akan habis by end this year..so membazir le ambik staff lain...budget le tu..so disebab kan sini aku dah ade pembantu buat kerja2 aku and aku dah lama kerja sini and faham pasal kerja kat sana yang 70% sama scope kerja kat sini aku telah 'di- request ke sana....ade best nya jugak sebab aku blh buat kerja secreatary..maybe can learn different type of job and get new environment only kat sana orang ckp environment kerja sana kureng sikit ..tapi aku tak blh menolak sebab atas arahan pihak atasan.....aku dah survey tpt tu so far ok le sebab yang penting aku ade tempat untuk pump susu..itu yang penting sekali ..ape2 hal aku kena cuba le jugak kerja kat sana...
Pada Ct kenapa le ko pilih Duda itewww..dah takde ke orang bujang..kesian orang2 bujang diluar sana sebab zaman sekarang anak dara suke cri suami or duda as husband..nasib le korang..apehal2 semoga ko berbahagia le CT and jadi isntant mum...
Ok le aku chow dulu dah sampai waktu lunch ...nanti bertemu lagi ye wasalm

sudah besar pun thaqif yerr.. dah macam muka ibunya dah.

Uda....

Alhamdulilah besar dah..dulu awak datang kecik giler dia kan..Muka saya ke ramai ckp muka babah dia...entah le

Boleh semangat jugak Thaqif eik...tak thaqiif bersemangatlah lagi biar ibu mengah dukung thaqif!! wei...rajin2lah updet Nero aku selalu termiss ko punya updet!!

teruskan exclusively breastfeed nero.. yeaaaa... sampai thaqif umur 2 tahun.

MR...

boleh le MR tak le semangat sangat sedang2 je..kalu debab2 sangat mengah le aku nak menghantar rumah kak kat tkt 3 tu...

Angah...
Iallah Angah selagi berdaya and termampu..skrg ni ape saja org kate blh menambah kan susu saya ambik n usahakan....

Post a Comment