« Home | Akhirnya » | Itu ini » | Rutin Baru » | Aku Kembali....... » | Macam2 Cerita » | Aku kena tag...daaaaaa » | Keluarga bahagia.... » | Malas....... » | Macam2 » | Busy »

Jemputan Kenduri





Assalammuailaikum Semua................

Sudi le kiranya jika kekawan ade kelapangan untuk datang ke rumah pada 5 august 2006 ini.Pada hari itu insyallah akan diadakan kenduri cukur jambul Thaqif..pada kekawan yang mengenali aku melalui blog sudi2 le datang yeee..........

Lama tol akak tak singgah sini...alhamdulillah, semua2 dah selamat dah...baby dah siap buleh meniarap lagi tu....skang ni akak la pulak dok menghitung hari tunggu time bersalin lagi sekali...hmmm...rasa seram tu dtg jugak once in a while...apa2 hal pun, selamat bermajlis la yek...

aku rasa tak boleh nak memunculkan dirilah pasal nak balik Muar...apapun semoga semuanya berjalan lancar!!

A'kum Nero,
Lah aku tak tau ko tinggal kat Sri Sentosa. Mak aku ada beli rumah kat area pejabat pos tapi sekarang umah tu kasi orang sewa. Parents aku dah kat Melaka semuanya. Aku sorang jer kat Perlis ni. Kalu aku tinggal lagi Sentosa, insyaallah aku p. Malangnya ku kat Perlis. Comelnya nak ko...bole ler kita berbesan(sambil menyelam minum air, kalu tak lemas ler)..anak aku tua sikit..sekarang 6bln. Tapi anak ko lagi berat pada anak aku. Tak kisah ler janji sihat.

Alamak comelnya baby tuh

Mas......

Yeke Mas..tapi tu le kita kenal lepas hang pindah.....mana pict anak MAS...nak le tgk....

KakSya...
Thanks (comel mcm ibu dia kot..kihkihkih)

Comelnya anak awak. Utk Thaqif selamat bercukur jambul..moga semua berjalan dengan lancar...

Post a Comment