« Home | Menghitung hari » | Bulan August..... » | Happy 55th Birthday Mak...... » | I'm back » | Cerita-ceriti » | Istidraj » | Aidilfitri 2007 » | Sampai bila???? » | Cite campur2 » | Fail or Failure.... »

HAPPY 30TH BIRTHDAY TO ME

Today 16 August birthday aku yang ke 30 tahun. Pada tarikh ini 30 thn lalu pkl 2.30 petang aku telah dilahirkan di Kg Pantai Layang , Sg Mati ,Muar, Aku dl mengikut cerita mak aku dilahirkan dirumah . Disebabkan kesempitan duit mak aku tak mampu ke hospital hanya mak bidan dtg kerumah menyambut kelahiran aku dl. Alhamdulilah dipanjang ke umur hingga ke akhir ini.

Dah takde lg lepas ni angka 20an untuk birthday aku akan datang..uhukuhukhuk...kenapa lak sedih sangat aku nak ucapkan selamat tinggal pada umur aku yg lalu..Kejap je umur dah 30 thn terasa mcm baru je aku lepas sekolah menengah setahun lepas....perasan ler tu aku ni..Apepun aku nak say goodbye pada umur kita ketika 20an..byk kenangan pahit manis yang telah jadi sejarah dlm hidup aku selama nie. Today setelah umur 30thn alhamdulilah hidup aku sudah hampir lengkap sebabnya tak lengkap byk lg target2 hidup aku tak dpt aku penuhi lg. Alhamdulilah setelah berumur 30thn aku dah berkahwin, ade suami yang penyayang and anak yang comel. Tahun ini jugak dimurahkan rezeki mendapat kerja yg baru and yang stabil ler bg aku. Aku berdoa setelah aku sekarang telah berumur 30thn aku akan menjadi wanita yg lebih matang, hamba allah yang patuh pada suruhan nyer, menjadi isteri yang solehah, ibu yang penyayang, student yang dedikasi dan ape jua ler semua kearah yang lebih maju ..perghhh byk btl kan harapan aku setelah berumur 30an. I'allah moga dimakbulkan.

Dari semalam aku telah mendapat wishes advanced dari kekawan..terima kasih semua ckp ler gan ucapan2 korang tu dah buat aku amat terharu.....wpun ade yang certain org tu tak percaya yang today aku dah 30thn...korang percaya ler aku dah 30thn bkn nyer 25thn mcm korang ckpkan...tu kwn2 kat tpt keje aku tau yang ckp tau..bkn aku saje2 nak upkan diri sendiri..anyway terima kasih le atas ucapan2 korang tu....Mak aku tahun ni awal sehari wished aku sebabnya last year dia lewat sehari...pada adik beradik aku pun terima kasih ler sebab ingat ...hadiah takde ker...kuikuikuikui....pada Awa, Adeq, Fida dan ramai lg tak tertulis aku kat sin thanks alot. For korang nyer info orang yang terakhir wish aku buat masa sekarang is husband aku.....byk2 ler manusia dlm dunie ni aku akan terasa sedih bebenor kalau husband aku lupe birthday aku...puas dah aku hint2 tapi dia buat dek jer...disebab kan today sibuk gan wedding kwn kot maybe husband aku lupe...tapi tadi tiba2 dia wish aku birthday terus aku rasa hiba2 lak....sedih lak aku ingat dia lupe birthday aku...dia kate saje2 jer lambat wish2...saje ler tu buat aku ternanti2..anyway thanks hubby for the wish..mcm biasa le hubby aku nie tak reti bg hadiah selalu pi belanja dinner je tiap2 thn..tak tahu kemana tahun ni hubby nak bw aku pi dinner...just wait n see...

Ckp ler aku rasa post aku today sempena birthday aku. Aku bersyukur dipanjang kan umur sehingga sekarang dan dimurah kan rezeki .Ya Allah terima kasih atas segala kurnian diberikan pada hamba mu ini. Moga2 aku dipanjang kan umur hingga ke 100 thn hendaknya kan...

Labels: ,

Happy Belated Birthday Echa!!!

semoga ko sihat dan dimurahkan rezeki serta dilimpahi rahmat.....

salam singgah..

happy birthday.. :D

--> http://mylittleoven.blogspot.com/

Rizza..

Thanks for the wish..aku dah tuo...sob..sob..

MIss nad...
Thanks..thanks kerana meyinggah..

ada..but bulan ni sampai bulan puasa Xde la..maybe lepas raya mula balik kot.. :D

happy belated birthday!

Thanks fid...sempena birthday 30 yrs sampai ke today tak hbs2 lg org wish..terharu..

HAPPY BELATED BIRTHDAY AND SEMUGA SENTIASA DI BAWAH RAHMAT ALLAH

HAPPY BELATED BIRTHDAY AND SEMUGA SENTIASA DI BAWAH RAHMAT ALLAH

happy belated besday!

sekapal dah kita ni haaa.. hehe..

last but not least, welcome to the BIG 3 :)

epi beday...aku beday bulang 1...1hb 1 19**...muuuuuuunnn...

Thanks to Kak Sya. Yan and Akmal for the wishes...akmal ko tulis le btl2 birthday tu kalau nak aku wish...main ksong lak tulis tu..tak koser

Post a Comment