« Home | Bulan August » | Jemputan Kenduri » | Akhirnya » | Itu ini » | Rutin Baru » | Aku Kembali....... » | Macam2 Cerita » | Aku kena tag...daaaaaa » | Keluarga bahagia.... » | Malas....... »

Rindunyaaaa........& Selamat Berpuasa

Hai semua ...sorry arr lama tak berupdate blog ni...dah penuh sawang ....sejak berpindah ke office baru br sekali je update...sesungguh takde masa lapang untuk update blog....sekarang blog dah berwajah baru hasil kerja tangan Uda....simple je and kaler hijau....ape khabar kawan2 sekalian ...harap2 sihat..pada Oren ,Jem and Kak Izawani yang telah selamat bersalin....alhamdulilah berpantang le elok2 ye ..supaya badan sihat n kuat kemudian hari....


Aku alhamdulilah satu family sihat..Thaqif pun besar..22 sept ni dah 6 bln..kejap je..hubby je hari tu terlibat dengan accident tapi dah takde major2 injured..just minor..syukur alhamdulilah tak teruk cedera nye..tuhan masih panjang nyawa suami ku....

Apelagi ekk nak tulis....takde idea le..i'allah ade kelapangan aku mulakan balik explore blog2 kekawan mesti byk cite yang aku ketinggalan pasal korang..takpe le kan..Ahad ni kita dah start puasa ( i'allah jika nampak anak bulan)...Kejap je dah puasa kan then raya...Tahun ni aku rasa syok sangat nak raya sebab dah ade anak.....mesti le seronok kan..mesti lg meriah nye.So semoga bln puasa ni kita bersama2 dpt menjalankan ibadah puasa dengan dpt pahala yg tak terkira....semoga tuhan menerima puasa kita i'allah...Bila dah start puasa mula le kita akan bangun sahur (kena bangun awal nak masak tu)..Aku suke puasa ni sebab ade sahur....dah bila berbuka ade pelbagai juadah..Kekawan jangan membazir bila berbuka tu ckp alar- kadar je..tak termakan pun kalau masak byk2 tu..nafsu je semata.....Bila dah berpuasa so ade le terakwih..berkesempatan ke tidak nak terakwih tahun ni sebab ada anak kecik....Teringat terakwih masa zaman anak dara....bestnyaaa...


So bln puasa ni le kita berpeluang menambah kan pahala kita..so jgn kita sia2kan peluang yang dtg sebulan je setahun yeee..aku pun ingat utk diri sendiri gak..Ok le until my next posting....chow

bz sungguh yek kat opis baru..patutla lama tak berupdate..

Selamat berpuasa untuk Nero sekeluarga!!

Jems...

Mana tak bz Jems aku kena buat kerja orang ...Selamat berpuasa Jems

MR
Selamat Berpuasa MR n family...harap2 ko puasa penuh ye

mana hilang...update ler ngape sunyi sepi

Post a Comment