« Home | Hooray......................... » | Syawal Telah Menjelma » | Dam Dam Dum Bunyi Mercun » | Bali to Beijing » | Last Weekend » | 3 Ramadhan » | Ramadhan Al- Mubarak » | Rumah Ku Syurga Ku » | Family Day » | Hari MInggu »

Happy 1st Anniversary Wedding

Assalammualaikum ibu-ibu semua.....sorry le lama menghilang diri...bkn nye menyorok tapi sibuk dengan tugasan balik je dari BALI..mesti or mungkin ade yang tertunggu ape berita dari bali kan....tapi buat masa ni masih tak sempat nak menulis disini pasal Bali lg le..line tak clear .Balik sini hari ahad lepas then terus isnin mc..badan tak sihat biasa le mak buyung kan ..lagi2 kan Bali panas giler tu 41 celcius..then balik ade course 3 hari pulak ..bosan bangat tu..Balik office jumaat tu kerja berlambak2 kat office.Then server kat office lak pening ..br hari ni blh online BUT ade berita tak best my OM ask the technician blok my internet.....kah kah kah..tahu kenapa ketawa ....because my boss lak ( sini byk boss ) tak setuju so my internet punye connection dah jadi underground without my OM know about it....korang jangan b'tahu tau...kalau takde internet takde chance le aku berblog lg....uwah uwah uwah...I'allah nanti ade kelapangan aku akan cerita detail what happen at BALI ade best tak best nye ..tunggu tau....(ade ke nak baca cite aku nanti)...

Actually semalam is my 1st marriage anniversary..kejap je dah setahun..cepat sungguh masa berlalu..semalam kami sambut simple je..mcm tak sambut pun ada ...orang sambut pi jln2 kan ..k;rg lak duk kemas rumah dulu baru keluar.Nak tanya le kenapa ekk org lelaki ni kan tang tarikh2 keramat tu buat2 dek je..Hubby aku tu bkn tak ingat tarikh ni dah byk kali aku hint n siap aku pg sms pagi tu wish..saje2 jelah kan..then dia baca buat dek je...angin aku..terus tak ckp gan dia pagi tu ..bila tgk muncung aku mcm tapir baru dtg pujuk,sayang n wish kat aku...aku faham benar dia tu bkn mamat romantik2 nie...tapi kena belajar lah kan..anyway then dia dah wish n ajak aku keluar mkn....lepas siap kemas rumah k'rg pi makan kat midvalley je..takde candle light dinner pun..simple je..buat ape membazir kan....janji celebrate dah le..gan aku ni takyah hadiah2 tu janji ingat n wish dah ckp bg aku..takyah le kasi emas berlian ke..aku tak minat pun emas tu..tapi kalau kasi aku ambik le ..kih kih kih..anyway sempena annivesary tu aku berdoa tuhan murah kan rezeki keluarga kami..panjangkan jodoh kami hingga ke akhir hayat...berikan kami anak2 yang soleh n solehah n berjaya dlm hidup.

So far dah hidup bersama setahun tak pernah lg kami bergaduh besar..alhamdulilah ade jugak masa2 sesak kami tapi berjaya atasi..almaklum br kahwin kan..byk benda kena belajar lg kan...aku kagum dengan marriage yg lama bertahan tu ..lagi2 loving couple hingga ke tua...kalau blh nak minta tips gan makcik n pakcik yg mcm tu..mungkin ade jugak blogger yg mcm tu kan.Any way panjang lg perjalanan marriage kami ni..mungkin byk lg liku2 n dugaan2 dari tuhan nanti...harap2 kami berjaya atasi segala dugaan..doakan ye..

Seminggu nye blog kekawan aku tak berkesempatan nak baca lg..dengan keadaan skrg yg kena cover guna internet mmg payah..nasib baik OM aku tu tak le pandai internet nie....kah kah kah jahat nye aku nie...

Ok le tunggu ye cite dari BALI yeee..see ya

KO ni Jem belum bertahun lg..sabar ekk line clear mesti kasi update nye ok..Tu le kan sampai satu tahap nanti malas nak ingat kan dah..sabar jelah jadi isteri kan...

La...ada ko nero ingatkan dah sangkut ngan mamat kat Bali nu...Hepi Anniversary..Moga dimurahkan rezeki, semoga semuanya selamat...Besala lelaki memang macam tu... kekadang tu bukan tak ingat nak tunjuk macho sebenarnya...

Agak2 le sana mamat2 dia tak hensem le ..kuang kuang kuang...camne nak sangkut org sana walaupun body kat Bali tapi hati kat Malaysia le teringat je kat cik abang kita..rindu tu lain benar rasa nye berjauhan gan suami

hepi anniversary gak..aku pun buat simple2 jer selalunya..paling dasat sekali kalau pi makan piza..tak pun takat makan tomyam bukit jer..

Post a Comment