« Home | Syawal Telah Menjelma » | Dam Dam Dum Bunyi Mercun » | Bali to Beijing » | Last Weekend » | 3 Ramadhan » | Ramadhan Al- Mubarak » | Rumah Ku Syurga Ku » | Family Day » | Hari MInggu » | Diary Baby Ibu 1 »

Hooray.........................

Dok fikir ape la tajuk nak letak kali ni..so fikir2 punya fikir HOORAY le paling sesuai...byk hang aku nak hooray kan...1st... baru selesai exam last friday ..so 2 bln ni blh le rehatkan otak dulu..dari study...tapi sebenarnya sekejap je nanti bln satu dah masuk balik class for next exam..

2nd yg aku syok sangat ialah pasal baby dlm kandungan nie..kalau korang nak tahu aku nak share le moment yg buat aku teruja...dah masuk 5 1/2 aku khamis ni...org dalam perut dah menendang2 dah...mula2 dulu terkejut gak betui ke ni..sebab mula2 dulu rasa mcm geli2 je...sorry la ekk aku jakun le sikit sebab 1st nye experience anak sulung...memang seronok sangat...kalau lapar lg le kuat tendangan nya...syahdu betul le....

3rd hi hooray gak but takleh le seronok2 sangat le.Khamis ni i'allah aku akan ke BALI...ingat tak dulu aku tak leh pegi....tapi akhir nye suami izin kan utk pegi..aku takde goda2 tau..entah camne suami izin kan alhamdulilah.tp aku takleh le seronok2 sangatkan .Suami pesan dia tak ikut sama so kena le jaga diri masing2.Maklum le kat sana tu tgh 'panas' lg...risau gak sejak kes kematian Dr Azhari tu but tawakal je lah.Korang doakan aku selamat pegi n balik ye...Amin..
This few days k'rg kat busy giler lepas waktu buat latihan for show dinner kat BALI nanti.Kami berlakon n menyanyi...payah le jugak kan...nanti ade masa aku cite kat lain blog ekkk...nie pun kena stay sampai mlm utk latihan sebab waktu kerja takleh buat byk gangguan SPY2 dari group lain...kuang kuang kuangg...sape taknak menang weiii hadiah lumayan tu rm2000 for the grand winner..lepas le nak shopping kat sana...

Ok le latihan nak mula balik tu so better aku hadirkan diri kang bising le ...jejaka2 tu la ekkk..( utk makluman aku sorang je pompuan dlm group aku tu )..Ok le fren see ya

Esok pegi bali yer ? So, selamat pegi dan selamat kembali. Jaga diri baik baik... jangan cargas sangat... jangan angkat berat banyak banyak...

wah gi holiday yek... patutlah horayyyy.. so selamat gi bercuti. jaga diri & baby bebaik o.k. lepas ni boleh le update blog ngan cite2 menarik kat sana..

Izawani...
I'allah kak saya akan jaga diri ni..kesian nanti kat baby kalau tak jaga...

Lempoyang..
Itu kena tunggu la ekk sampai balik nanti ye...tungguuuuu

Jems...
Belum nanti bila terasa tendangan yg kuat kan..mesti benjol2 kat perut...can't wait le

jaga diri bebaik nero!

Mamarisyia

Thanks n i'allah

perhhh cuti sakan mak buyung ni ekekek...

pegi bali tu. bikin idung gue berdarah jek.

apa pun, harap selamat pegi dan balik. amik gambar byk2..buh kat blog nanti yek. have a nice holiday~

alamak..lambat lagi aku nih..ngko dah pegi bali yek? hati2..

pasal baby tu kan, bila dah lama2 nanti, siap buleh rasa siku, lutut dia la dok kena kat perut..aku dulu, kalau time baring, siap buleh nampak 'benda' tertonjol kat perut..aku suh dia masuk balik..hihihi..tapi dia cukup suka time naik moto..punya sakan bergerak..ekeke..

memang seronok tau bila baby dah gerak2. mas paling seronok bila tengok perut bergelombang sebab baby gerak2. Mas skrg dah dekat 6 bln setengah.

cik nero blom abih holiday lagik ke.. bila nak update blog ni. Dah rindu nak bace blog u lah...

Post a Comment