« Home | Hai » | Teruja........ » | CAMNE RAYA? » | Dam Dam Dum Bunyi Mercun » | Selamat Hari Raya Aidilfitri 1427 Hijrah » | Rindunyaaaa........& Selamat Berpuasa » | Bulan August » | Jemputan Kenduri » | Akhirnya » | Itu ini »

Testing

Hai semua.....pc aku kat office mengalami kepeningan membuat aku tak leh nak send posting..ni aku guna pc kwn aku ..harap2 blh le...aku tak tahu ape masalah pc aku tu....uda ckp sebab masalah browsernya..camne aku nak ckp gan budak it ..takkan nak ckp weii aku takleh masuk blog aku le kasi betul kan balik browser nye..kihkihkih....bahaya tu..ok le ade posting yang aku dah taip n simpan dlm word...nanti ade masa terluang aku try lagi ye..if not kena le pinjam pc kwn aku ni ekkkk...chow

Labels:

testing 123..dah ok lum nih?

Nero...lamanya tak berblog...hehehe...sikecik tu nampak dah besar...rasanya baru saja dia dilahirkan...

Cuba guna wbloggar. Senang nak apdet blog.

Post a Comment