« Home | Gaji, Bonus and 16 Sept. » | Ramadhan Al Mubarak » | HAPPY 30TH BIRTHDAY TO ME » | Menghitung hari » | Bulan August..... » | Happy 55th Birthday Mak...... » | I'm back » | Cerita-ceriti » | Istidraj » | Aidilfitri 2007 »

Shopping, Batuk n etc

Semalam aku berjaya sampai ke Sogo seperti yang aku plan wpun sebenarnya plan aku tak berapa menjadi. Dlm pkl 11 lebih gitu aku sampai sana. Dari tasik perdana dah start jln nyer...Padan muka husband aku , dah plan pi selasa dia nak pi semalam. Ktrg park kat belakang Epf je n kena jalan skt ke Sogo..msk Sogo terus ke children dept.....perghh ramai btl org..sampai laga2 bahu..Mula thaqif ok then dia dah mcm tak btl dibuatnya..suruh babah dia bw jalan2 ke floor lain..kalau tak mmg tak aman aku nak shopping..Semalam shopping baju dia jer..ibu n babah dia tak payah...semalam pun angah aku dlm pantang suruh belikan utk anak2 dia sekali. Tgk pada cash dlm purse aku tak ckp lak nak byr nyer sebab hubby keluar ngam2 utk anak dia jer...then baru aku teringat aku ade debit card....so guna kan tu jer lah..credit card aku tak pakai dah (buat masa ni ler)...Aku dok dlm sogo sampai ke pkl 2 lebih..takle byk pun shopping tapi tang nak memilih tu jer agak slow skt sebab ramai org sangat...Tercapai impian thaqif nak baju ultraman...babah dia kena pau gak patung ultraman...padan muka lagi.

Dah keluar sogo ingat nak le berjalan kat Jln Tar tapi disebab kan cuaca panas amat sgt semua tu tak jadi. Balik tu mak aku lak nak tumpang balik..dia dah start keje today setelah bercuti selama 2 minggu dek rumah dia di renovate...Sampai rumah mak aku alamat nyer terus berbuka kat sana ler..sampai sana anak beranak terus tertido..best nye tido siang dah lama aku dpt nikmat tido siang nie...Petang tu pegi pasar ramdhan kat TM...kali ni aku pegi kureng menarik ler pulak..semalam aku puasa tak rasa lapar tapi haus yang amat sangat tak tahu kenapa lak..Mlm nyer lepas berbuka dlm pkl 8 lebih ktrg balik ke rumah..sungguh letih hari aku smlm

Start malam tadi tekak aku dah terasa perit balik..adei kena batuk semula ke pulak...baru je batuk last week..thaqif pun batuk on off..Semalam sblm tido aku n thaqif mkn madu with limau untuk elkkan batu makin teruk. Pagi ni nak sahur adeii tekak aku perit tak blh ckp ler..pastu gan kahak lak....adeiiiii ..cobaan aku dibulan pose ni..sll bln pose aku tak penah kena gini....

Today dah 18hb, baru aku perasan aku dah lewat 4 hr ni...ade ape2 ke ekk..beberapa bln ni aku cycle cantik je on the dot jer..just wait n see

Labels:

hahahah...aku pun sama nero echa...dah lama tak masuk blog ko...Thaqif dah brape tahun eik? cakap pasal baru raya aku mmg tengah pening pasal baju raya si Syasya dah ok tinggal si adik tak settle2 lagi..

MR
Sama ler kita..Thaqif now dah 2 thn 6 bln.kejap jer kan dia dah besar..ko dah 2 org pun pening gak ekk..expenses pun sudah naik ler...

sudah buat upt ka? ada baby baru?

itu la...sekarang memang musim batuk...batuk yg kering cam ada pasir kat tekak gitu kan? akak minum air asam jawa campur madu...tak de la kering tekak tu...tapi batuk still ada...amik madu saje la pulak lepas tu ....

Oren..
Aku blm check lg ler..suspen gak nie...rasa2 ko?

Alex Lacey..
A'ahh batuk kering rasa perit sangat..dah ambik madu gan limau kasturi br lega skt..now ditambah gan selsema lak..adeii

sila la check cepat cepat... tak la berdebor sangat... ekekeke...

Nero...alahai sian...nak raya batuk plak balik...

Minum ubat batuk...jgn lupa tau...

SELAMT HARI RAYA buat nero sekeluarga dari akak...

Maaf zahir batin...

Jemput ke blog ambil e-kad raya akak...khas buat teman2 blogger

salam aidilfitri..bila nak update blog nih?

salam nero,
Ingat kat aku lagi tak? Ini mas lah yang dah pindah perlis dulu. Sekarang aku ada blog baru http://akuorangmelaka.blogspot.com. Lama aku tak melawat ko. Baru2 ni jer aku baru uat blog lain.

Post a Comment