« Home | It's CONFIRM » | Shopping, Batuk n etc » | Gaji, Bonus and 16 Sept. » | Ramadhan Al Mubarak » | HAPPY 30TH BIRTHDAY TO ME » | Menghitung hari » | Bulan August..... » | Happy 55th Birthday Mak...... » | I'm back » | Cerita-ceriti »

4th Anniversary

4 tahun yang lepas pada 27hb November 2004 aku selamat diijabkabul kan menjadi isteri orang. Today genap 4 tahun aku and suami berkahwin..alhamdulilah..tiada ape yang aku minta moga dipanjangkan jodoh kami, dimurahkan rezeki dan bahagia hingga ke akhir hayat. Perkahwinan selama 4 tahun kami dikurniakan seorang anak lelaki yang comel dan bijak. Banyak lagi yang aku belajar untuk menjadi isteri yang solehah pada suami aku tu. Takde yang istimewa kalau sambut annivesary, biasa jer kalau ade pun nanti suami aku bawa pi makan mlm jadi ler kan. Doakan aku and suami bahagia yer..

Labels:

selamat ulang tahun ..semoga ko n hubby ko sentiasa bahagia....

tahniah

hah berkurun tak update!

hepi anniversary..

Rizza..
Thanks Za..

Fid..
Thanks..Memang bkurun pun..kihkihkih

Oren..
Thanks..

baru ari ni berjaya masuk blog ko, dah banyak kali cuba tak berjaya. Semoga ko dan husband berbahagia ke akhir hayat. Insyaallah

Mas..
Awat ekk susah nak masuk blog aku..anyway thanks for ur pray

Post a Comment