« Home | Kena ragut » | 4th Anniversary » | It's CONFIRM » | Shopping, Batuk n etc » | Gaji, Bonus and 16 Sept. » | Ramadhan Al Mubarak » | HAPPY 30TH BIRTHDAY TO ME » | Menghitung hari » | Bulan August..... » | Happy 55th Birthday Mak...... »

Coti2..

Kemana kekawan cuti panjang ni? Aku esok akan bcuti ke Melaka gan family..for the 1st time ler aku n family tak beraya dirumah, kira cipta sejarah ler. Selalu nye pun raya haji lepak kat umah mak jer tak kemana2. Kali ni nak berubah angin..lepas balik Melaka 'beraya' rumah sedara lak. Actually aku tak tahu kat apt mana ktrg lepak nanti.Semua pass kat cousin aku settle kan.

Aku baru teringat dulu aku pregnant pi bcuti ke Melaka gak .... kali ni pun sama gak..tiba2 teringat cendol kat tgh2 bandar tu..takkan aku lepas kan peluang dah ckp gan hubby nak pekena cendol...best nyer.

Aku cuti panjang gak start esok sampai ler ahad depan, 15hb Dec br masuk keje. Tpt keje aku bg cuti extra on Selasa...tujuan for Qurban Tashreeq... then rabu aku ambik cuti dengan jumaat sebab khamis selangor kan cuti birthday sultan selangor, alang2 ambik cuti ler sekali..blh rilek2 kan badan.

Actually byk agenda cuti2 panjang ni. On Selasa kena temankan mak aku untuk buat segala keja2 membuat kad n buku bank. Kan dia br lepas kena ragut hari tu..habis semua hilang. Then aku nak mengemas balik baju2 thaqif masa baby dulu , mana ade elok lg blh guna for next baby .Pastu aku nak mula kan 'projek tudung'..Harap2 menjadi ler tudung aku tu...mesin jahit ku sayang yang telah bsawang aku bukak balik ler minggu depan..Harap2 ko jgn buat hal tau mesin jahit ku sayang..Actually 'MISI' utama aku adalah untuk train thaqif dari tidak memakai diaper..harap2 bjaya ler tempoh seminggu tu dia belajar . Kena ler aku byk2kan bsabar nanti bila kena mengelap bila dia kencing kat mana2 dia suka..harap2 sempat ler bw ke toilet. 'Seluar kecik' telah aku belikan tempoh hari..Wish me good luck yer.

Ok ler sampai sini jer lah..office mate aku mcm biasa semua dah balik sblm aku..aku jer yang 'rajin' duk kat sini..Aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Qurban' pada bloggers yg sudi menyinggah ke sini..Semoga raya kali ni membawa erti pengorbanan pada semua... * aku tak reti ler nak bg ucapan nie *

Selamat bcuti2....daaaaa

Labels: ,

mira dulu, masa toilet training, dekat 6 bulan gak baru berjaya..in between tu, mmg rajin le ter'accident'..

last weekend aku try nak train si abang..huhu..2 kali jek, terus tak jadi, sebab letih mengelap..kain tak sempat kering, dah terabur lagi 1 round..hmm..tak leh nak diapers free ler..

camat bercuti

Post a Comment