« Home | 4th Anniversary » | It's CONFIRM » | Shopping, Batuk n etc » | Gaji, Bonus and 16 Sept. » | Ramadhan Al Mubarak » | HAPPY 30TH BIRTHDAY TO ME » | Menghitung hari » | Bulan August..... » | Happy 55th Birthday Mak...... » | I'm back »

Kena ragut

Semalam aku suspen giler bila dpt sms dari adik aku ...' Ude mak kena ragut' ..berderau darah aku dibuatnya..terus aku call n tanya ape cerita.....actually smlm mak aku kena pi hospital Assunta ade medical check up, dia pi gan adik aku... on the way nak ke bus stop depan SJS school tu tiba2 dtg motorist meragut mak aku...masa tu mak aku jalan kat depan n adik aku belakang...hampes btl aku sumpah ko jadi katak tau..Menurut cite adik aku mak terhemban ke tengah jln..nasib baik le takde keta lalu masa tu..situ jalan mmg sunyi sepi..lagi2 musim cuti sekolah. Alhamdulilah mak aku tak ape2 just dia sakit dada n sakit2 badan jer. Kebetulan lepas tu ade police patrol yg lalu..mmg ler tak sempat nak pi kejar tapi terus police petrol angkut mak and adik aku ke balai polis buat report. Lepas buat report terus ke bank n JPN buat ic..Kebetulan ler kat area PJ state tu semua ada...

Untuk info korang dlm beg tangan mak aku tu ade duit kutu kawan dia rm1600, tmasuk buku bank dia n jugak rantai dia yg dibuka masa nak buat x-ray n tak sempat dipakai balik..Pening mak aku nak ganti balik duit kwn dia ...yang lain2 tu redha jer hilang kan nak buat camne...

Tak sangka lak mak aku blh kena ragut ni selama ni dengar cite org jer...Alhamdulilah mak aku tak apa2...Dont worry lg yer mak this weekend kita pi bcuti yer rehat2 kan badan ok..

Labels:

lahanat sungguh peragut ni
ni buat aku takut ni

Salam singgah! saya yang baca ni pon berderau gak dibuatnya..ih ih.. durjana betullah peragut2 nih!

Peragut sekarang ni berleluasa.. pihak berkuasa buat apa pun tak tahu. Kak sya penah kena.. emmang pobhia gile lepas tu nak jalan dekat bahu jalan

Fid..
Mmg pun tau aku menyumpah bbakul..nasib mak aku tak diapa2kan..

Umi Sufira..
Durjana tahap mangkuk drg tu..geram tak habis ni..

Kak Sya..
Mak saya lepas tu pi balai laporkan tapi ape guna kan..peragut tu terlepas nyer..

Post a Comment