« Home | Thaqif Diaper free » | Coti2.. » | Kena ragut » | 4th Anniversary » | It's CONFIRM » | Shopping, Batuk n etc » | Gaji, Bonus and 16 Sept. » | Ramadhan Al Mubarak » | HAPPY 30TH BIRTHDAY TO ME » | Menghitung hari »

Selamat bercuti

Esok aku akan bcuti sehingga isnin depan..aku rasa ramai yg gitu. Jumaat ni ambik cuti pun kena settle kan psl bil study aku tu..kesempatan yang ade aku guna kan lah..biasa ler aku ni tak bduit belajar pun guna duit epf jer..nasib baik keje dah lama ade ler blh ler aku guna kan epf tu nak survive for study..kalau tak kat mana nak korek duit kan.

Esok mak aku akan buat kenduri kesyukuran plus angah aku buat kenduri cukur jambul for baby dia .So mlm ni aku dah kena btandang ke sana ler. Byk keje nak kena tlg buat kan.Yang pasti esok aku dengar menu nya sungguh menyelerakan.Biasa ler kan selera mak buyung ni lain mcm skt.

Malam ni aku baru nak 1st check up antenatal..ramai kate awat lambat sangat pi check up..aku rasa ok kot now aku dah 19 weeks @ 4 1/2 and 1 weeks not too late.Dulu masa thaqif pun aku start check up after 4months gak. Udah doctor suggest gitu kan ikut jer ler. Aku pegi ke klinik biasa je for check up only after 7 months aku akan ke hospital. Suspen gak ni nak scan nanti..rasa2 dah blh nampak kan baby ape ...tak kisah ler ape gender jadi baby aku sihat walafiat.Doakan utk aku yer.

Ok ler pada sesape yang bcuti aku ucapkan selamat bcuti n pada sesape yang tak dpt bcuti banyak2 kan bsabar ye kekawan..sabar tu separuh dari iman..kihkihkih..Selamat menyambut maal hijrah 1430hijrah..ape azam tahun baru anda?

Note:
Thaqif skrg dah 100% diaper free tmasuk tido waktu malam n masa bjalan..Terima kasih yer thaqif menyenang kan ibu n babah..love u so much..

Labels: , ,

kalo tanya aku pun, aku rasa lambat la ko nak register the pregnancy..sebab kalo ada apa2 yg tak normal, bleh detect awal..tp since pengalaman ngna thaqif pun gitu, mebi takde apa2 kut..

Post a Comment